Böcker! och värme!

Vad ska man leta först? Det var så längesedan jag var på ett bibliotek ^^

Har inte haft läslust på hur länge som hällst. Läser i och försäg 'Bläckmagi' men det går väldigt segt.

Så om jag läser något annat kanske jag får mer läslust och kan ta mig igenom det sega!
Kom hit för att låna 'Naruto' 2 o 3 men fick sätta mig på kö i stället.
Så lånade 'Conan' i stället + 'Så blir du fotomodell'



För övrigt så är det extremt varmt! 25 grader, hallå ja!! Och jag fattade ju inte att man skulle ha sommarkläder så synd om mig idag ^^ SOMMAR!!

 

 


Postat av: Ville

Naruto ehh... vist vist,

inte lika bra som One Piece!!! men vist det duger nog.

:P

2012-05-21 @ 19:30:26
Postat av: Sakura

Du kan läsa på internet också bara så du vet ;) mangahere tex , du borde testa fairy tail o onpe piece också

2012-05-21 @ 21:21:25
Postat av: Edith Sansdtröm

Hej, jag vet inte om du har sett mitt mejl så jag publicerar min förfrågan här med. Jag behöver svar snarast helst imorgon. Tack på förhand.



Jag heter Edith, är 17 år och studerar psykologi på IB-programmet i Eskilstuna. Jag ska göra en undersökning där jag ska jämföra hur mycket olika linjer, t.ex. samhällsprogrammet, hantverk, estet osv. tycker lärarnas klädstil spelar roll och vilken klädstil som inger mest auktoritet, komik, intresse etc. Det ska jag göra genom att visa dem en bild på en klädstil och fråga vad de tänker om den. Min fråga till dig är om jag får låna lite bilder från din blogg, eftersom du har olika klädstil på dig och eftersom det är samma person på varje bild behöver jag inte tänka på att det är olika kroppsform som spelar in istället för kläderna. Jag klipper förstås av ditt huvud så att de bara ser kläderna, och du förblir anonym.



Jag kan skicka de avklippta bilderna till dig så du får godkänna dem.

Min dead-line går ut på tisdag nästa vecka så jag måste ha gjort undersökningen den här veckan för att sedan skriva om den i helgen så svara snarast.



Tack på förhand.

Edith Sandström

2012-05-22 @ 14:12:18
Postat av: Edith Sansdtröm

Du kan svara här på kommentarerna eller skicka mig ett mejl. Tack!

2012-05-22 @ 14:13:56
Postat av: Fnidoz

Fortafarande bläckmagi? :3 Läste ut den på typ 1-2 vexkor... Blev typ beroende, så nu är det bläckdöd som gäller för mig :3

2012-05-22 @ 15:46:06
Postat av: Ville

FAIRY TAIL!!! SA NÅGON FAIRY TAIL!?

Jag älskar Fairy Tail!

2012-05-22 @ 17:22:50
Postat av: Ville

http://www.youtube.com/watch?v=4QlnKKhpm0Q

LoL dom pratar om Bronies. ^^

2012-05-22 @ 17:35:25

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0