Havet

Är vid havet för att kolla på vattnet. Känns så härligt att höra måsarna och känna saltvattens lukt! Har kommit några tjejer för att ta sitt första maj bad tror jag :) Längtar till att få bada här! Inte min favorit strand dock men det var det när jag var liten!
Åhhhh! Vill bada!!! Vill ha värme rätt nog att kunna bada rättare sagt! ;)


Postat av: Talola♥

heej!! kan inte du berätta mer om din MLP hur tänkte du när du gjorde den ? Gillar den samma saker som du?

Kan du göra en serie eller en youtube serie med dig och dina vänner som MLP´s :) <33

Tacksam för svar ! :D <33

2012-05-02 @ 19:34:26
Postat av: Hannah

Hejj, jag har sett alla avsnitt i MLP i säsong 1 och 2, finns det en 3:e sesong? :) Tacksam för svar

Postat av: Ville

@Hannah

dom håller på att göra en 3:e sesong

2012-05-02 @ 21:05:09
Postat av: Ville

Awesome! jag älskar havet!!! XP

2012-05-02 @ 21:06:27

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0