LOL, sadnes

Är depp över att jag förlorade en Hatsune Miku Sakura figur på Tradera. Var så himla nära.
LOL, sadnes...
Hatsune Miku Sakura Anime Figur
För övrigt idag så har jag jobbat med pappa. Så jag har burit tunga säckar, släpat grenar och plockat upp kvistar...
Sen så har jag bara varit lol, sad och ritat på photoshop...
Ganska forever alone... Ganska ok dock.
Ser fram imot fredagsmys i kväll.
Bloggar typ alldrig om när jag har fredagsmys men jag har det varje vecka så har blivit rutin att inte göra det. Men får väll börja med det då...
Vill se på Superhjältarna. Var längesedan :) Fast vill se på ny film i och försig... Får se!
Fick en fråga om hur det gick på matteprovet jag hade.
Jo, det gick väll ok... Bara det att i halva delen handlade det om något jag inte alls visste hur man räknade ut. Och de hade gått igenom det på matten veckan då jag var sjuk. Så bara för att jag var sjuk så kommer jag få IG! YAY!! 0_= SADNES!

Postat av: Ville

Buck Yeah!!! Superhjältarna är nog den bästa Disney Pixar filmen ever!!! XP

2012-05-05 @ 21:37:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0