Svar på två små frågor

Varför har dina vänner just dom cutie marksen?
Tja, Lunie har sin för att hon designade den och inte jag. Altså om jag hade gjort den så hade den nog sett anoutlunda ut. Så jag vet inte igenkligen vad den representerar. Men något djupt i alla fall ^^
Min representerar "Rita/skriva på datorn". Vilket kan vara både vara att rita på photoshop eller blogga :)
Mathilda har en mikrophon för att hon är bra på att sjunga. Ibland blir jag osäker men när hon sjunger så mins jag varför jag gav henne en mick :)
Alice har en katt för att... Hon gillar katter! Det kanske inte är hennes speciella talang men....... katt!

Vart gör du dina ponny figurer?
Tja, om du menar mina OC ponies (De ponies som föreställer mig och mina vänner) så är det i Photoshop :)
(Adobe Photoshop Elements 9)
Och jag ritar då med min BAMBOO ritplatta.
Och jag använder delar av de riktiga ponies för att få till designen rätt.
Det låter som fusk men kan man fuska i bilder?

Postat av: Vocaloid älskaren

Jag skulle vilja att du kunde ta och skirva mer om t ex Miku eller iaf mindre om MLP. Det börjar bli lite tråkigt för mig iaf nu. Inte sluta med MLP kanske bara skriva mer varierat nu när jag tänker efter. Tack i förväg! ÄLSKAR DIN BLOGG! CHECKAR DEN 4 GÅNGER OM DAGEN!

2012-05-01 @ 16:53:24
Postat av: Asse

Håller med me Vocaloid älskaren fast däremot inte samma ämne hela tiden... Din blogg är annars skjukt bra !

2012-05-01 @ 20:27:19
URL: http://amiestar.bloggplatsen.se
Postat av: Ninen!

Näe, man kan väll inte fuska i bilder? ewe Om man inte skulle använda en riktig bild skulle ju formen kanske inte bli lika bra :) Men vissa får ju till jätte bra utan "mall" :D

2012-05-03 @ 12:12:33
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0