Omg, första brony meet!

Så glad! Har äntligen träffat ett gäng kill-bronies! Alla andra bronies jag nånsin träffat har antingen varit tjejer eller killar som jag har fått att bli bronies :P (Eller som inte var det första gången jag träffa dem eller så). Men var på ett mini mini brony meet idag då! :D

Vi gick och köpte några McHarmony och sedan gick till ToysRuss och köpte blindbags! Jag fick Twilight men bytte den mot Luna!! Så glad!! Så fick jag också två stycken Pikachu av Ester och Celina! Bäst är dom! :D Ska göra Pika-pika örhängen nu! 

Men är så besviken på mig själv... Jag har ju två killkompisar som är bronies från där jag bor så totalt glömde jag att bjuda dem!!! :C Varföööör...! Men det blir ju fler gånger I guess.. :)

 

 


Postat av: Anonym

Nice!
Shorts I November??? Kallt!?!

Svar: Indeed :3
Louise/Lomise

2012-11-25 @ 18:06:06
Postat av: Ville

BRONIES!!! BRONIES EVERY WHER!!! ^^

2012-11-26 @ 16:54:05

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0