Bild från födelsedags morgon

 
 
Så här såg det ut i går morse! FIONNA MÖSSA YEAH! Så jag fick The CMC ponies, med Cheerliee. Behövde bara Scoot och Cheerliee men aja ^^ Ska göra en costom eller nått på de två andra. Dock hade Scoot en missfärgning! D: Men det syns typ inte om man vrider på henne, lol. Så... um..
 
JA, och sen fick jag också Dashie som nyckelring! Love! Vill ha pinkie pie nu också...! Kom ihåg det om ni ska köpa en present till mig! ;D

 
Sen fick jag också tre tänger, vajer, lera och typ en hello kitty grej :P
Men så fick jag också 800 kr att handla på internet för! AWESOME! Pony hoodei nästa!! Hoppas bara jag kan beställa från We love fine denna gången... :P Åh! Är glad! Eftersom jag har min önselista med typ 400 hundra önskningar så :)
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0