Rage på GAAAH läxa!

Ni vet när man får en läxa som man är typ glad över? För att man är så bra på det läxan är på! En sån fick jag förra väckan. Man skulle göra typ en kopia på en viss tavla fast på photoshop :D Lät kul! Och på lektionen gick de igenom smidigt hur man kunde göra. Och jag fick till en bra pänsel! (Som var väldigt avgörande typ) Och jag fick till början asbra!! :D
 
Lyckad början!
 
Tavlan vi skulle måla av:
 
 
Men sen när jag skulle fortsätta hemma sen några dagar efter.... AAHHH! Kunde inte göra pänseln igen! För man måste typ ändra 100 inställningar på en grundpänsel och jag hittade inte rätt! Jag fick inte ens till nått bra alls! Så det slutade med att den blev såhär...
 
Sååå... är assur innan för det men..... Gaaaaaahhhh!!!1!

Postat av: Viktoria

Epic fail :P Synd för det första blev ju jättebra.

2012-10-05 @ 12:02:21

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0