Vart på kalas, lol

Jag var hos Celina på kalas igår och sov över hos henne så hade sådär tid att blogga *pocer face*.
 
 
 
Jag fick sådär bra bilder men jaja.
(Asså, Celina, nu pratar jag som dig lol!)
 
Det var skoj! Vi typ flummade i hennes källare för det mesta. Men vi gick också på nattpromenad och kollade på Man in black 3! Inget går upp mot att se samma film två kvällar i rad! xD


 
Celina som öppnar paket :) De örhängerna var från mig! Bättre bild, skrolla ner↓
 
Asså Celina! Jag ska sno din Miku klädsel!

 
Bild på oss som äter frukost. Det var jag och två till som sov över... I en husvagn! Awesome!
 
Här är örhängerna och en mimi pony hon fick. Det ska förseställa hennes cutie mark och hom som pony. Men den blev fail för manen blev för rosa :/


 
 
 

Postat av: Ville

Sonic T-shirt!!!

2012-10-08 @ 19:29:40

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0