Cosplay träff nummer 3!

YAY! Har saknat de såå mycket och fick äntligen träffa dem! <3
Och fick träffat några nya också ;)
Asså, vi var närmre 20 stycken denna gågen! :D
 
Kanske kommer lägga in fler bilder senare! Har inte kollat igeom de jag fått av Lovisa än
 
Jag och Frida var där typ innan halv 1 ("började" 1) men sen kom Lovisa också, och sedan fler och fler ^^
 
 
Kolla på de linserna! Kolla bara! Emma, U crazy staring cat... thingy! Och de örhängerna hon har på sig har jag gjort ^^ Vi gjorde en deal om att jag gör dem till henne och hon gör en rosätt till mig! :)
 
OMG, Sakura! Och så kunde hon japanska också! ^w^ + att hon hade en gitarr med sig och spalade :P
 
Meoooow, Lollo! >u<
 
Mums, sushi :)
 
Och awesome Emma har bakat muffins-cupcakes!! :D
 
Misa misa! Och ser inte han ut som Light? Han gjorde det med sin bruna kavaj på sig ialla fall! ;D
 
Miku och Gumi! :D
 
My awesome scarf! =|
 
Den bilden med fläst av oss samlade på samma ;)
 
Andra miku klipper Gumies peruk :}
 
 
Mer sushi!
 
Tadaaaa~~
 
Packar ihop pickniken och beger oss till lekplatsen!



Vi fick oss till och med en liten scen!
 
le Kamera kvinna och Sakura!
 
Me :D
Det var bara två-tre stycken som sa något om att jag var Fionna :S ^^
 
 
-Weaoo!
-Gangsta!~
 
(ノ ̄ー ̄)ノヘ( ̄ー ̄ヘ)

Epic Lovisa! :D
 

Postat av: emma

Vi var 24 för å va exakt!

2012-09-16 @ 09:40:16

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0