Data :la:

la.gif

Okej. Kanske jag kommer vänja mig vid datorn trotts allt!

Fast det säger jag bara nog för att jag har fått mitt sims 3 att funka :D

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva för tillfället ( = denna o nästa vecka). Händer inte så mycket och skolan är inte lika händelse rik som på Hässla ;3

Men ska försöka. Kan ju alltid skriva om alla estet läxor vi får. Yay vad kul! *ironi* eller kanske inte ironi föresten? Vissa saker Munkebäckarna har gjort har varit askul xD Som videon nedanför till exempel:

Fast denna gjordes ju i och för sig för ett tag tillbaka men ;) (Har nog visat den innan?)

 
Här är också två bilder inne på min dator ;)
Visserligen byts bakgrunden varje minut men detta är en av mina favoriter :)



Postat av: Fiffi

sv: Kul att du är med och tävlar! :) Du måste fixa gulliga ikoner istället för apples tråkiga, de är super enkelt! :D

KRAM

Svar: Jag har sätt att du har nice iconer men kan inte hitta var man byter! (Har inte letat så noga men ;))
Louise/Lomise

2012-09-06 @ 19:10:53
URL: http://fiffiz.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0