Min PC hjärna funkar inte med MAC

Asså! Min dator var svårare än jag trodde! Inte bara liksom att den inte har någon Delite knapp och så utan jag fattar inte Adobe programen!
Även fast jag använt PSE i två år på PC så fattar jag inte vanliga photohop på mac!! Gör det någon skillnad  att det är mac eller pc ens?? För det är inte så väldigt mycket som skilljer men endå blir jag... obekväm och förvirrad på mac även fast jag vet vad jag ska klicka på för att få till det ( tills det inte går mer)...
Och Flash! Gahh! Jag som såg fram emot att göra en liten animation så jag lär mig men jag kunde inte få ihop något! Liksom inte att jag fick ihop något dåligt utan det gick bara inte! Jag fick till att få en figur att åka omkring och vrida på sig och så men sedan cepade sig allt!
 
Ska jag bara vänja mig? Weeeehhh....
 

Postat av: Ninen!

Jag ska kanske också få en macbook! x] Får se hur det går.. xD Men.. Vart köpte du din? o♥o

Svar: Jag har skrivit om det innan, du får leta :D Nä, skoja, jag *fick* den av skolan :) Men kommer köpa ut den sen
Louise/Lomise

2012-09-07 @ 08:54:00
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0