Photoshop kunskap, visste typ allt redan

Hej!
Varför skriver jag bara så sent? Det blir ju som att gårdagens inlägg blir dagens för er flästa?? Aja... :)
Idag hade vi Photoshop kunskap! YAY vad kul att få lära mig allt jag redan kunde!! D:
Men nåja, gjorde "andra saker" under tiden xD
Först var det en övnings bild som skulle göras och den var as lätt. Det var bara en liten grej med färg skalor på foton jag inte visste innan så okej. Den tog mig ingen tid alls att göra. Så medans läraren gick runt och hjälpte alla med lager och markeringar gjorde jag en tofs X3 Vill lära mig den målar tekniken bättre så :P
 
Egentligen skulle det bara vara de frukterna på tallriken och en text men jag addade lite mer kul ;)
 
Sedan skulle man göra en Apa som spelar instrument i Göteborg med en text till och då tog jag lite längre tid på mig men blev dock klar nästan först endå ;)
Det var kul idag då ^^ Även fast jag gick vilse och blev assen till en föroläsning :(


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0