HK och igår kväll

Så igår gjorde jag inget speciellt på förmiddagen men gick till HK på kvällen ^^ HK är den där ungdomsgården jag pratade om och var på för någon vecka sedan :)


Denna gången hängde jag och mina bros i kareokerummet större delen av tiden ^^ Skoj att sjunga men att ta 'Pinkies brew' i voice less ångrar jag såååå himla mycket!! >////<
Jag kan lyckas få till den om jag använder en typ pinkie pie röst men fick inte till den så allt gick bara dåligt... Men det gick bra att sjunga 'I'm just you'r problem' :)


Efteråt gick vi och åt på McD (såklart) ^^ sedan åkte vi hem till Joel. Hehe lite random. Han hade nämligen brony dokumentären på dvd! :D Så vi kollade på den :) Så glad att jag äntligen fick se den! :D Fick lånat hem bonus dvdn också så ska se på den nån gång :)


Sedan åkte jag och två till hem till våra öar :3 En av dem är min granne, han som jag bland annat var hemma hos på påsk. Och han andra var en random annan... Trodde jag först! Det visade sig att han var min granne när jag var liten! :D Det var väldigt ... Wow!... Att fatta att jag kände honom typ som liten :D
Vi fick gå till färjan hem till oss. Men när vi gick lite extra ^^ Vi gick till en viss plats nära havet, en bit från gatlyktor, så det är nästan helt mörkt, där kollade vi på stjärnor :3 Och lyssnade på havet som brusade ^^

Bra kväll det! <3

 

Stjärnhimel ... uh, sämst bild, och det blåa i kanterna är bara kameran som trollar...

 
Vänta! nu vet jag! Perfect!


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0