Lerfigurer

Så allt jag har gjort idag är att fortsatt på mina lerfigurerna :P
Har då gjort cutiemark halsband för Lyra, BonBon och Carrot top :)
Har ett DJpon3 också men den är inte bränd och inte så bra än...
Gjorde också två till figurer till magneter ut över grisen jag gjorde igår och så gjorde jag en Pinkamena Rainbow dash cupcake. Om du inte vet vad det är för något så ta inte reda på det... Lita på mig. Jag ska inte behålla den heller.

In progress bild:

 

Magneter ^^

Derpy in muffin bag, Julgran cup cake och GRIS <3

 

Dash cup cake... Som sagt, jag ska ge bort den

 

BonBon cutie mark ^^ Ska bara måla dit ränderna :)

Det som jag fortfarande inte är klar med. Ska bara stryka pärlplattan och få till Vinyls cutie mark :)

 

Blev faktiskt riktigt, riktigt nöjd med dessa! <3

Bara små detaljer jag hade viljat få bättre men de blev så fina så ^^ 

Om jag får säga så myself! :V


Postat av: Wilma

Du har ju talang :D

2013-04-07 @ 14:55:56

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0