Longboard träning

Hej hej!
Sent inlägg idag igen... Idag hade jag lite (MYCKET) problem med min bloggapp. Jag kunde inte gå in på den allt! Men jaja.
 
Så idag var Lunie över! :) 
Och det mest intresanta jag kan prata om att vi gjorde var att vi tränade på att åka longboard! :P
Jag åkte skateboard i 5'an men jag har alltid haft svårt att just åka långt och ta fart och så. Så jag antar att jag blivit bättre på det nu? 
Jag behöver fortfarande mycket mer träning dock.. Vill kunna åka någonstans utan att känna att jag har svårt att ta fart och svänga på samma gång... :P
För en av de sakerna i taget går bra men de tillsammans om jag skulle göra det på en väg med bilar... nääh...
 
Longboarden jag använder är min brors men den är inte bara hans.. typ.. :P

 
Lunie: :)
 
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0