The Changeling (Twitch Remix)

Min favorit "wub wub"- låt just nu :D
Den kom ut i december förra året, jag har blivit lite seg på att hålla koll på ny brony-musik :P
 
Jag rekomenderar att lyssna på den med en riktigt tung bas och gärna surround ljud! :D
 
+ animationen är så fett awesome också!

Postat av: Anonym

Kan du inte köra en dagens outfit varje dag? :)

Svar: Jo, jag hade velat det, men eftersom jag använder mobilen för nästan alla mina bilder så är det svårt att få till en bra bild. Jag vet att det låter som världens dåligaste ursäkt men om jag ska göra det varje sag behöver jag en bra lösning som jag kan använda mig av dagligen och jag har ingen bra just nu :T
Louise/Lomise

2013-04-02 @ 20:51:10

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0