Yohio i Gbg idag!!!<3

Missar jag chansen att träffa Yohio? SKULLE INTE TRO DET! :D
Han var i nordstan idag och såklart var jag och cosplay gänget där! ;D

Vi kom dit vid 12 och väntade framför scenen. Det var bara ett 20 tal andra folk där så det var inte så farligt :) Köpte min cd före de började sälja dem vid kön så, pepp ^^


När det kommer till kön så stod jag bland en av de längst fram! :D
Stod där ett bra tag xD Och för ni som inte har koll så var det kö till att han skulle signera skivan och sånt ^^


När man var där vid signeringen var man helt "Hej!" ><
Lite pirrigt :3

Men de var hur snabba som helst! Det var inte som att man hann ta en bild med honom eller nått ._.


Celina blev intervjuad av både TV4 och Yohios pappa :D
Awesome!! Hoppas hon kommer på tv!! ^3^


Efter alla vännerna hade fått sina saker signerade gick vi till McD och åt :3
Vi gjorde även om en viss Jakob ^^ Jag sminkade honom och vi fixade hans hår och så :P

 

"Hallå? Halååå?" Haha! Gabbi pratar med två pers samtidigt! xD


Sedan var det dags för honom att sjunga och ASDFGHHHJJKKLLÖZCCNM!! :DDDDDDDD
Så pepp! :D
Han sjöng tre låtar! :D
Och tydligen så vann Gbg i "tävlingen" om hans bästa publik på hans turnering :D 


Allt var så awesome!!
Det kanske låter som om det inte varade under få lång tid men vi kom ju dit 12 och han började signera 15 och sjöng 17 så det var en ganska lång tid ;3

Mini fan :3
 
 
Typ i slutet av signerigen. Jag stannade där tills han gick typ xD
 
 
Och bakom scen fanns hans band (antar jag) och de var lättare att handskas med i alla fall ^^ Inte för att jag tog kort med dem eller nått men :)
 
 

Postat av: Amanda

Jag var i uppsala och såg honom med mina kompisar :-D Vi var där i 10 timmar, haha :-P Kul att du fick signering =)

Om du vill kan du läsa mer på min blogg och bilder finns också =)

Kram

2013-04-07 @ 19:47:45
URL: http://willesminne.blogg.se
Postat av: saifeng

Yohio har alltid så coola kläder! ^3^
I want them... ~_~

2013-04-07 @ 21:09:13
Postat av: Olivia

Fun fact: Min morbror känner Yohio xD De gick på samma skola ^-^

2013-04-08 @ 22:09:01
URL: http://ollis100.deviantart.com/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0