Sword art online Mig

Utifrån min persona från SaO så har Saifeng gjort en bild till mig och jag älskar den så mycket! <3
Hon designade också ett svärt till mig! Awesome!
Eftersom min bild bara ver mest en bild på hur kläderna skulle se ut så älskar jag att denna bilden är liksom helt helt hennes design, luve it! o3o



Om ni vill se min bild jag gjorde så länk här. Men hennes äger sönder min!
 

Postat av: saifeng

Din äger sönder min!

2013-08-12 @ 17:44:27
Postat av: saifeng

Helt min design? O-O?

Svar: Jag tog ju en original bild som mall till min. Det gjorde inte du, eller hur? Det var det jag menade bara ^^
Louise/Lomise

2013-08-12 @ 17:46:51
Postat av: Ufo

Du borde ha en ALO sån også :3

Svar: Tihi. Jo, ja. ^^
Louise/Lomise

2013-08-12 @ 19:42:29

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0