Alltså aghhhhhh!!

Hela eftermiddagen igår och större delen v ikväll har jag försökt att få till mina Derpy öron jag ska ha till min cosplay! Efter sex timmar av att försöka få till dem lyckades jag tillslut övertala mig själv att de var ok. För alltid när jag blev klar så såg de bra ut men sedan när jag kollade i spegeln med dem vid huvudet såg de ut som typ kattöron T-T
Så när jag hade låtit dem stelna och försökte sätta på dem på peruken gick det åt skogen.. De är för tunga! Så suuuuur!! Ska försöka få till de på bussen eller nått men om det inte går kanske jag får skippa dem.. Åhhhh.. :(
Just det. Glömde säga att det är imorgon (fredag) jag ska ha dem så.. Bäst för dem att det löser sig! :C


Postat av: Meja

va synd då (~_~ )

2013-02-22 @ 06:47:09
URL: http://mejakawaii.blogg.se/
Postat av: Ebba♥

En tysk grupp har kopierat både euphoria och dont you worry child!
Och den ska vara med i eurovision song contest i malmö!
Klicka på url och kolla♥

2013-02-22 @ 07:23:43
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Y77A9-hQAp
Postat av: Wilma

Du behöver inte sura, det kommer säkert ordna sig ^-^

Svar: :)
Louise/Lomise

2013-02-22 @ 13:43:52
Postat av: saifeng

kanske om du tar ett diadem istället och sätter örona på.Det håller nog lite bättre då. =3

Svar: Jag gjorde det sedan och det funkade ^^ De var fortfarande tunga men det funkade :)
Louise/Lomise

2013-02-22 @ 17:12:59

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0