Cosplay träff i snö- regnet

Nu sista dagen på lovet blev det en lite mindre cosplay träff!
Jag har svårt att vara vimsig och ha kul när det är regnigt och snöigt och kallt och molnigt och blaskigt...
Men det var kul att möta alla igen! :D
Vissa hade man inte sett på väldigt länge medan vissa mötte jag innan i veckan :)
Några av confusion broniesarna jag träffade igår var med också! :D

Vi gick först till HM, jag ville köpa en Pinkie hårborste men de hade ingen men jag, Celina och AnnaLaura köpte var sin Cookie monster plushie! :D
Det var tre för 99kr så behövde bara betala 33kr för den :D Så bjöd Celina på McD sen bara =w=
I alla fall, så gick vi till andra HM och de hade borstar! :D
Sedan gick vi och köpte pocky! :)


Sedan... Hmm var gick vi sedan... Vi drog till SF. Jag hittade en Avatar bok grej men njaaaaaaa, köpte den inte :P
Så sedan gick vi till Avenyn och käkade.
Kan inte förstå varför alla är så högljudaaaaaaaAAAAAA! X3
Alla skriker på varandra och flummar och jag bara sitter där och typ.. 'Tysta med er.. Ingen lyssnar, ok...'


Sedan gick jag hem.
Slut på lovet nu då.. Suck :c

Sakerna jag köpte ^^


Postat av: Meja

köpte du cookiemonstrett på HM ??

Svar: Ja! Jag vet, konstigt va? :D
Louise/Lomise

2013-02-17 @ 21:15:27
URL: http://mejakawaii.blogg.se/
Postat av: Meja

ja väldigt konstigt ? :S

2013-02-18 @ 12:36:34
URL: http://mejakawaii.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0