Betelskolans Melodifestival

Ikväll var jag på min förra skolas årliga musikal! Förra året var det Lejonkungen, som ni kanske kom ihåg :P Om ni nu höll koll på mig för ett år sedan :P
I år var det inte lika OMG WOW som förra gången med det var fortfarande supernice!
Det var Melodifestivalen tema! Så de framförde 7 olika låtar som vunnit tidigare år så fick man rösta typ. sms röstning, High tech!
De låtarna så sjöng de bästa sångarna eller vad man ska säga och de framförde det någorlunda likt så som på riktiga! :P
En av (de var 2) som sjöng Fairlytale började på skolan efter jag slutat så blev helt paff när jag hörde hans extrema sångröst! Så han kommer bli pop stjärna! ._. Så kommer jag kunna skryta med att jag gått i samma dagis som honom! :P Många av de andra kan sjunga också! Men inte på ett sånt pop-sätt. De är mer slager-sångare!
Så hade de också montage där de bland annat hade de ryska tanterna inblandade ^^


Postat av: Terezui

Vår klass hade en melodifestival förra året och kommer ha en igen, det är tre omgångar och man får sjunga vilken låt som helst, jag kommer sjunga på japanska, och det kommer bli så kul lääängtar 8D

2013-02-01 @ 12:22:46

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0