Bronies på P3

Fick höra på the svenska brony FB sida att de skulle prata om bronies på P3 så var jätte spänd :3
Klippet finns inte att lyssna på än men klicka på bilden och se när de laddat upp den och lär mer!
 
Han med rosa hår på bilden (I guess) har döpt om sig till Brony i mellan namn och Fluttershy i efternamn! HARDCORE! :D Vill också ha nått sånt efternamn... hmm.. ^^ Kanske man skulle byta efternamn till Sparkle när man gifter sig? Eller kanske till Hooves? :D För vill gärna ha ett pony-efternamn i stället för ett av deras förnmn :P Och JA min blivande man kommer vara brony! *^* Kommer ha en vocaloid dress och en bröllopstårta med costome made ponies som ser ut som ponyfierade oss! x3 Oj. Tappade tråden?
De säger att de har "hundratals ponies" i hyllan men... ja... kanske 50 st är närmre? :)

Postat av: Maddi-Chan

OMG jag vill också byta namn! Fasst jag vill byta både För och Efternamn och typ byta ut ett mellannamn.. komplicerat vet XD Men jag vill byta efternamn till Anime killen's jag e kär i <3.<3

2013-01-10 @ 19:43:27

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0