Fiona-Cake & MARSHALL LEE (sneak peak)

OMG OMG OMG OMG!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
AGDHSFJGKLÖBI EÖMZ!!!
Efter huuuuuuuuuuuur lång tid som helst kommer ÄNTLIGEN ett nytt Fiona o Cake avsnitt i Adventure time!!
Och denna gången ser man Fiona utan mössa en stund, det blir en låt OCH MARSHALL LEE ÄR FREAKIN' MED OCH SJUNGER OCH LÅTER EXAKT SÅ SOM JAG FÖRESTÄLLDE HONOM!!!
Avsnittet kommer ut den 18'e Februari men jag kan överleva på Sneak peak videon så länge....
 
Om ni ursäktar min ska jag gå och dö lite här borta... :D:D:D:D:D:D:D

Postat av: Jennelie

Du har skrivit att du håller på att göra ett dress up spel och jag har några frågot. 1. Gör du spelet på mac eller någon annan slags dator? Jag har mac och skulle gärna vilja göra ett spel men vet inte hur man gör. 2. Vad använder du för program för att göra spelet? 3. När du är färdig kommer man kunna spela spelet då? Jag skulle vilja spela det :P
Okej det var allt :D

Svar: Ja, jag gör ett spel :P
1, Ja, jag gör det på en mac. Dock spelar det ingen roll vilken dator man har så länge man har Flash!2, ^Flash :P3, Såklart man kommer kunna spela på det ;DJag lärde mig hur man gör på länken. Men man måste liksom förstå sig på flash först innan man provar sig på att göra ett spel :)http://fav.me/d359qv8
Louise/Lomise

2013-01-25 @ 12:38:47
Postat av: Maddi-Chan

Jag är fett kär i Cake iquowavghwdsjöovdcpdfv

2013-01-25 @ 13:23:18
Postat av: Maddi-Chan

Han är så OISEGJIWRHJIK KAWAIIIIII

Svar: Um, det är en hon... xD
Louise/Lomise

2013-01-25 @ 13:23:47
Postat av: Maddi-Chan

Men mest är jag kär i Marshall Lee *-* okej förlåt för så många kommentarer ;---;

Svar: Åh nej! Han är min! >:D
Louise/Lomise

2013-01-25 @ 15:07:28
Postat av: Maddi-Chan

ojdå o3o NEJ HAN ÄR MIN D:< jag har inte så bra koll på karaktärerna ^^--b

Svar: ^3^
Louise/Lomise

2013-01-25 @ 20:20:52

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0