Anime tips: Fruits basket

Vill tipsa om animen Fruits basket :3
(Är själv på avsnitt 15 av26 så inga spoilers!)
 
 
Info~
Handlar om tjejen på bilden. Hennes mamma dog i en bilolycka så hon tvingades bo hos sin farfar. Men hon var tvungen att flytta tillfälligt på grund av renovering. Men hon ville inte fråga sina vänner om boende för att inte göra dem oroliga. Så hon flyttar ut i skogen i ett tält. Men då möter hon på att inte långt där ifrån bor hennes klasskompis. Och det visar sig att han och hans två kusiner (jag tror de alla var kusiner) blir förvandlade till vissa djur när de blir kramade av motsatta kön.
 
 
Vad jag tycker!~
Jag tycker denna anime är supergullig! Och jag har länktat på att hitta en anime så bra som denna sedan jag såg på typ Vampire night :) Jag älskar också hela grejen med att alla dessa som kan bli förvandlade till djur har den personigheten som djuren de är. Och detta är inte bara en sådan där "dubbel liv med hvudpersonen som måste hålla hemligheten"-anime. Okej, vissa avsnitt är exakt så. Men det är inte vad den handlar om. Det handlar mer om hur denna Tohru ska bli en del av familjen typ :3
Se den! X3
 
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0