Extrem bildbomb från Närcon

Någon som orkar räkna bilderna? Det tog mig minst 40 minuter att ladda upp dem!
Jag kommer inte skriva text till alla. Det skulle ta tid och ni skulle inte läsa allt, right? :P
Men ni kan alltid fråga om ni undrar något!! <3
 
 
JAG VILL OCKSÅ COSPLAYA EXPLORER! D: <3333
 
Me and le bloggläsare! <3 :D 
Fina Erica är en av er bloggläsare och hon var där och jag mötte henne och wee iiihh blurr blurr (kan inte prata x3)
 
 
Ser ni det där. Linser. ALLT där, är, linser. Fina färgade linser!
Ska köpa linser så fort jag hittar ett par bra derpy färgade linser ^^
 
Ja. Ja, det är en person där i
 
 
OMG!! HAN ÄR SÅ HIMLA LIK JAG DÖR!!!
 
Efter Nordic cosplay tävlingen så var det vocaloid föreställning. Det var så himla coolt ^^
 
 
Mig och världens bästa konvent person från youtube!!! HON ÄR SÅ HIMLA COOL!!!
 
Wat?
 
Denna cube var på en bild där uppe också. Det är ett musiksystem... SÅ COOL! ULTIMATASTE SAK EVER!
 
 
 
 
 
Det var en massa bilder det. Och nu är det över.. Ska visa vad jag köpte i morgon! Och ska leta fram videos andra filmade också ^^

Postat av: Noah

Haha letade efter folk jag kände.. (på bilderna)
Såg Shiba och Alfons~

2013-08-06 @ 00:02:14
Postat av: Sofia

ÅÅÅÅ JAG VILL TILL NÄRCON. Nuuuu

2013-08-06 @ 21:13:20

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0