Ny header!

Då har jag äntligen lagt in en ny header! :D 
Första gången på sådär... Mer än ett år.. Yesch!
 
Jag har länge under året viljat byta den jag hade innan men eftersom jag inte lyckdes få en bra bild på mig skälv så sket det sig. Men nu när jag gjort om designen en aning tänkte jag... AAAAAHHH!!! KAN LIKA GÄRNA GÖRA DEN ANOUTLUNDA FRÅN INNAN 8D
 
Den tog inte alls lång tid att pyssla ihop. Det som tog tid var min och min pojkväns pony ^^
Min pojkvän är sällan inblandad på min blogg men jag ville gärna ha med honom ändå x3
 
 

Postat av: saifeng

Om du får en högre lama rang på deviantart då?
Och den vart väldigt söt med mlp chibisarna! :3

Svar: Man måste ha 500 llamor för att få nästa rang. Jag har 196. Det kommer ta ett tag ;3 Och tack ^^
Louise/Lomise

2013-07-23 @ 19:04:04
Postat av: Felicia

Supercool header! Love it!

2013-07-24 @ 10:12:11

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0