Nytt från i lördags

I lördags var jag med vännerna på SF bokhandeln.

Och jag fick köpt en vocaloid plånbok :3

Jag köpte den för ganska länge sedan men jag fick lämna tillbaka den för att knappen var så seg.

 

 

Sedan så köpte en kompis till mig denna postern! Jag ville ha den extremt mycket så fort jag såg den. Men jag hade ju redan köpt en plånbok.. men så köpte han den och tvingade mig att behålla den... meep.. jaja typ då x3

Älskar den!! <3

 

Närbild som jag hittade på google:

 

Postat av: Lovisa

Eftersom equestria girls filmen inte visas i Sverige vet du någon sida man kan se den på? :)

Svar: Inte äääääään... Hm, när den kommer, kommer jag länka den på bloggen tror jag :)
Louise/Lomise

2013-06-20 @ 02:07:45
Postat av: Robyn (fd. Anzy)

Har också den plånboken x)
P.s Du borde checka BBC Sherlock :P

Svar: Jag gillar BBCs serier men jag håller mig nog till Doctor Who och om jag hade kollat på en annan bbc skulle det bli Merlin =u=
Louise/Lomise

Postat av: Robyn (fd. Anzy)

Aww, synd
Du borde ge den en chans iaf haha ^^


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0