Lanade i helgen

Skrev inte om det i fredags eller lördags pga en grej. Men bara för att få det sagt; så var jag på lan under de dagarna. :)

Det var jag och ca 7 killar från min förra skola. Att lana med en Mac är ganska lame xD Men jag fick i alla fall spelat minecraft. Och sedan Portal 2! :) I love Portaaaaal!!! Bara det att min lilla ovana hjärna inte är van att spela spel i mörkret med en så stor ljus skärm x)

Men förutom det kollade jag på One piece också! :P 

Hade med mig min Kaito plushie! x3


Postat av: saifeng

Kan inte lana minecraft med dig längre eftersom att servern vi spelade på är raderad och jag kan inte göra en online server själv! =(

Svar: Aw :c
Louise/Lomise

2013-03-06 @ 20:28:40
Postat av: Vill

F yeah one piece TTW!

Svar: FTW menar du väll? :D
Louise/Lomise

2013-03-07 @ 14:52:17

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0