Njuter av solen i stan idag

Idag åkte jag lite nonchalant till stan och skulle möta Celina med flera. Först satt de på en sushi restaurang så jag kom dit och väntade på dem typ ^^ Sedan gick jag, Celina, Linn och Pernilla till SF där Pernilla fick köpa sin älskade bok. De hade massa söta PoP figurer! Men ingen som jag ville ha :C
Och de hade också vocaloid plånböcker! :D
Och en dr Who halsduk! :D Måste ha en sån... Måste kolla på dr Who till att börja med hehe.
Sedan åkte vi till backaplan där vi skulle köpa ponies! De hade fått in nya waves! Så jag tog fram min kod-lösning och stolt listade ut vilka som var vilka!


Men så efteråt såg jag att jag hade sätt fel och hade då också tydligt dem fel! FETT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV!
Och att det var bilder på ponnysarna det egentligen var på påsen fattade ju inte jag... Men fick ändå två av fyra jag ville ha! :) Och de andra kanske jag kan byta en måla om eller nått...
Och så bytte jag Celinas mot en jag har hemma ^^
Så det gick bra tillslut.. Men hade ju velat ha de jag velat haaaaaa!!
Sur...
Men sedan gick vi till Donken! :)
Mat!!


Efter det åkte vi tillbaka och mötte upp Ellen! Sen inne i nordstan skulle vi möta upp Ester igen och där mötte vi Isak (kille från min gammal klass) och andra snälla emos! ^u^

(Vi var på 4 Gott två gånger också :P)


Vi flummade runt lite och sedan hamnade vi på gräsmattan vid operan. Sedan gick vi runt lite och sedan slutade det med att vi åkte hem :c


Postat av: Meja

så på sf bio så fanns det vocaloid plånböker

Svar: Nej, SF bokhanden!
Louise/Lomise

2013-03-03 @ 20:59:20
URL: http://mejakawaii.blogg.se/
Postat av: Meja

?

2013-03-03 @ 20:59:34
URL: http://mejakawaii.blogg.se/
Postat av: Meja

ok

2013-03-04 @ 16:32:17
URL: http://mejakawaii.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0