Översättning av pony video

Idag var jag på middag hos farmor :) Sa hej då till kusinerna som vi firat påsk med och så ^^ Och när jag kom hem började jag och några random bronies att skriva en svensk översättning på en viss video. Jag ska inte avslöja vilken än :3

Edit: Vi pratade i 9 timmar och 20 minuter i sträck! :D
 
Jag vill gärna inte avslöja men eftersom jag inte har nått annat att skriva om, om vad jag har gjort idag så...
 
Men vi hade extremt kul med att översätta xD Typ hittar på vad de ska säga själva som är heeeelt orelevant xD
 
För att inte avslöja vilken video det är med någon bild så här får ni en bild på Ed och Derpy :D

Postat av: Tric

Hej, hej! Vi skulle bli super glada om du skulle vilja titta in på våran blogg, och om du gillar den kanske du skulle kunna länka den på din blogg eller tipsa dina vänner. Kram! :)

2013-04-01 @ 16:40:17
URL: http://tric.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0