Sis meet

Var i stan idag med Celina som inte kunde komma igår på träffen. Ellen och Mitch hakade också på ^^
Därför fick rubriken bli 'Sis meet', för att vi är som systrar :3
Vi köpte Pinkie pies på BK. Jag och Celina fick de andras, whuut? :)
Så jaghar tre stycken nu 8D


Sedan fick jag lämnat tillbaka min plånbok jag köpte igår. Knappen på den var dålig och höll på att gå sönder :(
Sen köpte Celina en Yohio tröja :D Är så avis TuT
Hon köpte den på den affären som är mitt emot Lekia i Femman.
Sedan finns det inte så mycket mer specifika saker att säga om vad vi gjorde. Vi gick omkring och gjorde ytterst ointressanta saker :)

 

You look smashing, sister!!

 

Postat av: lisa

sv: hm om jag inte minns fel :)

2013-03-10 @ 23:49:40
URL: http://pardus.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0