Tråkigt idag...

Min kusin kom över under kvällen, det var kul :3 Men förutom det har jag bara kollat på Ome piece och ritat.. Tänkte visa vad jag hade ritat cuz why not.

Så stor notering, jag ritade i mitt Top model, och Top model är vldigt bra för er som tror nått annat!
#JustWannaDrawChlotes


Så jag ritade Mig och Celine som Monster High tjejer i mitt Top model häfte. Våga inte säga att top model grejerna är dåliga! De är väldigt bra och besparar en tiden att rita personer när man bara vill rita kläder! X3


Jag som någon typ av frankenstein monster fast i stället för att utsidan är helt weird så är kroppen på insidan det? Och Celina är ett spöke :3
Ritade också Bubblegum och Marceline...

 


Postat av: みやこ-ちゃん

Nu fick jag lust att ta fram mina top model saker! ~~~

Svar: Tihi =w=
Louise/Lomise

2013-03-28 @ 20:59:25
URL: http://miyakoisacat.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0