Utställning i skolan

I torsdags hade vi utställning på skolan med de bilder vi gjort på senaste tiden. Jag visade ju mina här om dagen. Jag har typ glömt att visa och berätta om det, hehe.. så kan det gå!
När man fick sina bilder på stora A3 papper blev jag så stolt! De var så stora och alla färger! :D
I love färger! :D
.
Jag stod så nära mina verk som möjligt så att jag kunde höra vad folk sa om mina bilder :P Dock fick jag inte hört så mycket ^^
.
Här är lite bilder från det. Jag var inte så noga på att få de okej men ni ser nog grejen ^^


Postat av: Meja

såg en homestuck grej på bilden

Svar: Eup!
Louise/Lomise

2013-03-02 @ 15:22:36
URL: http://mejakawaii.blogg.se/
Postat av: saifeng

Hade hjärna velat se någon bild på nära håll. =3

Svar: Du har ju sett bilderna jag gjort. Och jag hat typ ingen bra bild på de andras bilder :c
Louise/Lomise

2013-03-02 @ 16:04:11

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0