Equestria Girls Trailer

När alla fick veta att våra ponies skulle bli människor flippade typ alla bronies... MEN!
Nu när trailern är ute måste jag allt säga att den inte ser så dålig ut! :3
Den ser till och med nästan bra ut! ^^

Men varför blev jag mer happy-förvånad när jag såg Snips och Snails än när jag såg Vinyl? hehe?
Aja ^^ När filmen kommer ut ska jag, efter jag sett den, kolla var ända frame efter human-derpy!!! >:3

Postat av: Yaaaaaaaaay!!

DEN MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE JAG SE!

2013-05-13 @ 16:53:13
Postat av: TwikiniePie

Kommer dom typ sluta med vanliga eller är bara en typ film för en gång eller något :c

Jag vill inte att de ska bli typ så frv för jag ÄLSKAR mlp så mycket och ja det skulle vara sämst om de var så men jag hoppas att det bara är bara några episoder eller en film ;I

2013-05-13 @ 20:32:59
Postat av: TwikiniePie

Btw jag såg igen och ja en film heh sorry

2013-05-13 @ 20:34:36
Postat av: sealia

det enda jag vill veta är om hon kommer tillbaka!

2013-05-14 @ 17:27:13
URL: http://mlpfimstar.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0