Igår, eftermiddag

Igår efter att jag hade varit på Barnens dag saken så åkte jag till stan för att möta my bronies x3
Så jag mötte dem där och satt där på gräset vid domkyrkan.
(oj tog ingen bild)
Det var nyöppning på SF-bokhandeln också. Jag var där och bara kollade lite. Det var RIKTIGT STORT NU!
Och de hade en Tardis-hiss!!!!
TARDIS HISS!!!!!!!!
Det var löjligt mycket folk. Även fast allt coolt som var i början var slut. Kön gick ut genom dörren!
Ska dit igen efter skolan imorgon!


Aja, men sedan efter vi varit där på gräset så gick vi och åt på Frölunda för att sedan gå hem till en av oss. Dock stannade jag inte där så länge för att jag skulle till en talkshow-sak med min pojkvän ^^ Jag visade dess trailer någon gång. Aja, det var kul! Så efteråt åkte jag och min le boyfriend hem till mig och åt plättar ^^
Bra dag C:



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0