With my brony friends all week

Denna veckan har jag inte varit så aktiv som ni sett. Det är då för att jag umgåtts med mina mindre grupp av brony friends ^^ Och konstigt nog tar jag inte allt många bilder av när vi gör grejer och om jag gör det blir de ofta inte så bra, och utan bilder blir ett inlägg inte så kul :/
Men jag tänkte att ni i alla fall skulle få veta var jag tagit vägen! <3
(If that's okay with you...)
 
I måndags var dem hema hos mig. ("dem" kan jag säga är Tobias (låssas store bror), Joel (pojkvän (ja jag har pojkvän nu!)) och Martin (låssas lillebror typ), så ja det är mitt mindre brony gäng ^^)
Okej, så de var hemma hos mig och derpa runt, vi mest satt i mitt rum och gjorde typ ingenting, men det är kul också! ^^
 
Tisdags, efter skolan gick vi hem till Joel, vi↑ + två andra av våra vänner. (en av dem tjej, yay, inte ända tjejen denna gången, lol) Och Joel fyllde år så det var typ därför vi var där :P Och, för att HK inte var uppet idag så.. ja. Så vi gjorde först ingenting, sedan kollade vi på dr Who och så åt vi taccos ute på terassen mitt i natten ^^ Yay, kul :3
 
Och idag, det var ju ledigt idag, Joels familj har som tradition att gå på en viss resturang dagen efter hans födelsedag så där följde jag med också ^^ Och Martin och Tobias då =u= 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0