New stuff

Hello there!
Ser ut som att blogg.se har fixat om sin app. Får se hur den kommer funka 030

Sedan februari har jag hållit på med en pony figur som jag målat om och lite så. Men jag har inte sålt den förrens nu för att jag varit lat hehe. Och det var en grej jag skulle ha gjort till den men jag orkade inte längre för att det var svårt. 
Jag kommer att visa den i ett annat inlägg. :3

Men så jag köpte lite grejer igår för pengarna jag tjänade! + att mamma var i Stockholm igår och köpte en sak till mig :D


Är så glad ^^
Wall-E och Shimmer köpte jag på SF-bok handeln och boken köpte mamma <3

Älskar PoP figurer!!! <333




Postat av: Julia

Ååhh har letat ihjäl mig efter den boken vart köpte hon den? :D

Svar: På Avenyn i Stockholm ^^ Men det kan ha varit den sista. Men annars tror jag att den finns på CDON.com :)
Louise/Lomise

2013-11-06 @ 22:52:39

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0