Confusion 2013

Confusion i år var awesome ofc! ^^ Var där tillsammans med min boyfriend. Har inte varit på ett konvent i sälskap med någon innan, men att gå med honom var såklart bästa valet o3o Särskilt med tanke på att vi var Derpy och Doctorn :D Jag ska prata mer om hans cosplay när jag fått tag i bilder från en viss fotograf som tog bilder på oss tillsammans :3
 
Bild bomb :)
Jag var där en timme innan och det var inte alls så mycket kö :o
 
Kompis tog bild på mig. Superbra bild faktiskt! OoO
 
En liten del av köpställerna. Efter att jag tagit denna bilden var det alltid folk där. Nästan alltid för mycket folk ^^
 

Alltså måste ha en Alpaca nästa gång! ;A; Vill ha en med en liten hatt!! <3 EN STOOOR O3O

Vill ha en sådan björn! En rilakkuma nalle owo Alltså han håller i pankakor!! <333
 

Paljett Twilight <3


Attack on titans BJ-docka! <3 Det var riktiiiigt många sådana cosplays i år. Kände på första dagen, vart tog alla home stuck vägen!?


Decora tjejen o3o


Vad då mycket folk? c:
 
Okej, så nu till min coplay o3o Jag kommer prata mer om den och fler bilder en annan gång men här är en iaf!



030


Sovsal is the best!! <3


Brony meetet i år var mera som ett pony meet. Men det funkar också! Om man nu var en pony ^^ 
Ni kan se mig och min älskade doctor där till höger! <3

Jag tog inte många bilder på cosplay denna gången. Men här är några av dem:

naw :3 ^

Så var det slut och man åkte hem. Saknar det!
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0