Lite av de saker jag fått

Så då har man varit 17 ett par dagar. Och med att man fyller år brukar det väll komma med att man får en massa nya saker att ställa runt i sitt rum? ^^
Jag har fått mer men detta var det som var enkelt att få bild på :T
Jag skulle också villa säga någonting om sakerna men kommer inte komma åt min dator på ett tag och det går inte att skriva saker mellan bilderna på telefonen *-*
(Jag gör det sedan blurrblurr)


Fick mycket av min BF men det jag har att visa nu är en Miku mugg jag fick *u*

Twilight fick jag av min mamma och pappa
Pinkie pie fick jag av Kajsa (Kajskajs :3)
Och Rainbow fick jag av Felix-senpai. Han var också den som köpte chibi bilden till mig ^^

 


Fick en EQG Rarity av Lunie :3
Jag bryr mig inte om filmen så mycket men jag älskar dockorna *-*
Tog bort "svansen" och hennes cutie mark. Vill ta bort öronen, locka håret, fixa kläderna mm så hon ser ut som hon gör i filmen. Vill också lära mig att måla doll-ansikten!

Fick också en godisburk av Lunie! *w*



Fick min kompis Martins hela ponysamling!!! AAAaaaaaAAaaaa ok ok :3
 

Postat av: Anonym

Vet du vart man kan köpa mini My little pony Friendship is magic figurerna, JAG MÅSTE HA DOM, DE ÄR JÄTTE SÖTA!!!

Svar: På Sci fi-bokhanden i göteborg eller Comic heaven i stockholm
Louise/Lomise

2013-11-09 @ 22:15:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0