Att göra bokomslag

I grafen har jag haft som uppgift att göra ett bokomslag och nu är jag helt klar!
Vill helt klart göra mera bokomslag i framtiden men till riktiga böcker!
Med denna så tog jag min kompis fan fic och slådde om det på en annan bok :P
 



Postat av: Lunie

Awesome!
Om jag skriver en bok måste du göra omslaget. :3

Svar: Vad då OM? Du kommer skriva en bok eller fler och jag tänker göra omslagen o3o
Louise/Lomise

2014-04-09 @ 11:57:26
Postat av: Wille

Coolt.
...sååå är Rainbow en vampyr?

Svar: http://www.fimfiction.net/story/44159/pegazo-vampir-equinaeJa det är hon :P Läs ficen där^ XP
Louise/Lomise

2014-04-09 @ 18:39:00
Postat av: Wille

Ok. Ä den bra?
Brukar inte läsa så mycket fanfics. (Förutom om dom ä rarijack såklart ^^)

Svar: Den är jättebra! 030
Jag är nära vän med han som gjort den ^^
Louise/Lomise

2014-04-10 @ 11:57:05

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0