Skånetime! Loppisen

Nu har jag varit på skåneloppisen och är på väg hem till en av min skånings vänner för att baka! ^^

Det var jätteskoj på loppisen!  Det fanns dock inte alls några kläder jag ville ha. Bara en kjol för 1200.. Så blev lite besviken. Här hade jag ju planerat att köpa kläder liksom!
Men jag fick köpt mig en väska jag önskat mig ett tag ^^
Och en massa småsaker ^^; 
Jag är jättebra på att köpa för många småsaker >.>
Jag visar dem i ett annat inlägg :3

Jag och min skåning <3





Min skåning och hennes kompis >w<



Postat av: Moshi -^^-

Åååh, synd att jag inte kunde! Bor nämligen i Hässleholm och det hade ju varit supernajs o träffa dig :D

Svar: Hade varit kul att träffa dig med D:
Louise/Lomise

2014-04-06 @ 18:32:47

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0