Köpcentrum idag

Idag sov vi till 13 och kom ut först 15 då vi gick till ett köpcentrum! Det var ganska coolt att få se lite riktiga affärer och inte bara de här turist affärerna. Men det var synd nog inget för mig. Jag såg typ två stycken toppar som var ganska så min stil men de var ändå ganska meh. Jag hittade två par skor där jag älskade särskilt ett par men de säljer inte större skor än 40 i landet tydligen. Blev typ ledsen... /) ; _ ;)/)
Men ett plagg hittade jag i alla fall som jag gillade! En pyjamas! Jag hade velat ha en i rosa också men det fick bli bara en. Köpte också ett diadem och spännen.

Nagellacket köpte jag igår (för 5 svenska kronor! Sjukt nästan!)

Var typ tvungen att köpa dessa när jag såg dem X3

Sedan hittade jag lite grejer jag tänker börja använda först när jag får eget boende. Jag typ samlar på sådant X3





Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0