Confusion dag 2~ Bildbomb

Woo! Dag två! Den roligaste dagen! Tror jag i alla fall, om jag måste välja :P
Jag tar allt i kategoriordning igen. Det blir lite fel tidsordning men jaja x)
 
Här har vi Ella från Konventslivet! Hon och hennes vänner :D Jag har sett vlog på när hon har jobbat på sin Beast cosplay jättelänge! ^^
 
Kakan! Första gången hon inte tävlar på år! Men hon är söt i sina gamla cosplays också c:
 
Okay. Guys. Can we talk about this cosplay or what? När jag såg den! OMG!! Jag typ kunde inte ens röra mig!! Liksom det är den absolust bästa "från icke människa karaktär till människa"-design som finns typ och så cosplayar engrym cosplayare honom!! AAAaaaahhh!!!!
hothothothothothothothothot
 
 
 
 
En vän till mig återspelade ett musiknummer från Anastasia och han vann :D Vann i bästa uppträdande tror jag. Han var gryyyym!!
 
Oken. Nu till mig! Jag var då Unikitty! Och Joel var på lördagen fab x3
 
Vi åt pizza på kvällen c:
 
Ett annat gäng som åt pizza i cosplays x) ↓
 
Vi ville dansa på kvällen men det var ganska så tråkigt dans de hade, utan blinkande lampor och väldigt ljust. Nåja :)
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0