Julklappar 2014~

Jag börjar att få färre och färre saker av mina föräldrar, men dock dyrare och dyrare. De har frågat mig vad jag föredrar, Färre men dyrare eller flera men billiga. Och även fast jag säger flera men billiga så blir det ändå färre men dyrare xP Men då jag köper flera småsaker till mig själv så blir det bra med att de köper dyrare saker kanske? :P
 
3DS fodral, bästa tofflorna ever, fyra stycken underbara skålar!, godis :P
 
Pengar, biopengar och spotify! :3
 
Öronmuffar som är hörlurar! Dock så var dem en sen födelsedagspresent! ^^
Boken är på ömål. (Dialekten från öarna där jag bor) Jag har alltid velat lära mig dialekten från mina öar men har aldrig fått till den ;c
 
Sedan fick jag en vldigt ergonomisk ryggsäck, en damsugare handväska (hur fancy som hellst!!), vykort som kom med väskan, genomskinliga häftande bokmärken typ och en liten docka grej från afrika!
 
Utöver WiiU som jag fick av Joel så fick jag också en tröja och två par strumpor som jag haft på min ebay-önskelista :D
 
AAAAAAAAAAaaaaa (fattar fortfarande inte att han gav mig WiiU)
 
 

Postat av: EbbaChan

Åå jag fick också de tofflorna! ^^ De är sååå söta :3

Svar: Ah, jag såg det ;3 De är underbara, yes :D
Louise/Lomise

2015-01-06 @ 18:47:34
URL: http://ebbachan.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0