Slår in julklappar!

Idag har jag haft fullt upp! I år tänkte jag inte bara slå in alla paketen till familjen och Joel utan jag tänkte pimpa till dem lite extra! Så jag har tagit en massa insperation från google och youtube och lagt minst dubbelt så lång tid på varje gåva än vanligt ^^;
 
Jag har gjort familjens paket lite extra fina. Då de kommer att ligga under granen längre än dem till Joel. För jag skall till Joels familj den 25e och då kommer vi öppna varandras paket bara vi två tillsammans på kvällen :33





Detta var en av de inslagningarna jag gjorde :)

Postat av: Rebequeline

Vad fint! ^^

Svar: /)ouo
Louise/Lomise

2014-12-22 @ 16:58:39
URL: http://nouw.com/rebequeline
Postat av: Lunie

Fint! Det med björnarna är jättegulligt :)

Svar: ^3^
Louise/Lomise

2014-12-22 @ 23:03:05

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0