Happier than ever!

I januari och större delen av februari i år har jag varit väldigt nere över att min älskling gjorde slut med mig. Av anledningen (utan att gå in på djupet) att han inte älskade mig längre. Men under den tiden var vi fortfarande vänner och sågs en gång i veckan på HK och sådant. Men det var aldrig riktigt så att vi släppte varandra. Jag var fortfarande lika kär som innan och han hade mig ändå i sitt hjärta. 

Men i tisdags förra veckan på HK så var vi där utan dem vi brukar hänga med. Och det slutade med att vi blev ihop igen! Och han älskar mig minst mer än någonsin och jag är så lycklig!! <3
 
 
 

Postat av: Flizaa

Grattis! Så glada för er skull ^^

Svar: Yey ;u;
Louise/Lomise

2014-02-25 @ 16:25:04

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0