Kedja~

Har äntligen fått kedjan jag köpte. Men efter att ha sett hur många smycken jag behöver kedja till så insåg jag att jag beställt för lite XS Och paketen jag fick den i fick den att verka mindre än vad jag trodde!

Men det var ganska mycket mer än vad jag trodde låg i påsen ändå :P

Satte den på en gammal trådrulle x3

Väntar dock också på en rosa kedja men kan inte minnas hur lång den är :s

Och här är ett halsband tillslut färdig att säljas 030



Postat av: Emma

Kan du skicka din länk där man kan köpa dina saker?

Svar: Jag har ingen online shop ^^;;;
Om jag hade haft det så hade det varit en tydlig länk dit i menyraden. Men kanske jag ska skaffa mig en esty sida någon gång snart, vem vet :3 ?
Louise/Lomise

2014-02-15 @ 21:01:46

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0