Pyssellådan✧˖ °

Jag har köpt in en massa massa pysselgrejer från ebay för ett tag sedan. Det kommer hem ett par paket varje dag och det har gjort det den senaste veckan ^^ Har sparat ner allt i en låda och ska börja pyssla ihop det när jag fått in mer grejer :3
Ska sälja smyckena gör och köpa mig Fairy kei/ Decora kläder X3 
Det är min plan
°˖ ✧◝(○ ヮ ○)◜✧˖ °

Ponies med fabriksfel som jag ska måla om :33






Postat av: Ines

Skulle du vilja göra ett länkbyte i ett inlägg? Har ca 500 läsare. Om det är ett ja kommentera min blogg!

2014-02-08 @ 14:10:44
URL: http://nattstad.se/ineeex
Postat av: Julia

Hej! Jag undrar hur mycket ligger frakten på om man beställer mlp ponies från USA på eBay? Tacksam för svar! :*

Svar: Tja det får du väll se själv. Det är på varje vara på ebay en liten prislapp för frakten. Men för just de jag köpte (notera att de är fabriksfel på dem) så var frakten gratis.
Louise/Lomise

2014-02-08 @ 18:47:14

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0