Tell me!

Okej! Nu när jag kommit i start med bloggen igen så kommer en klassisk "säg vad jag ska skriva om!" :D
Jag vet vad jag vill skriva om och vad jag kommer att skriva om. Men jag vill gärna veta vad ni gillar att läsa om eller vad för bilder ni gillar att se eller helt enkelt vad ni ser fram mot på min blogg på dagarna ^^

Så lämna en kommentar och berätta :33



Postat av: nyanyanya

Du ska fortsätta skriva så som du gör; saker du går på, grejer du köpt, outfit för dagen, cosplays, och dela med dig av videos och sånt du sett c:

Svar: Yaaay! Vad bra att någon faktiskt får mig att inse att jag klarar mig bra som jag håller på nu!
Louise/Lomise

2014-02-19 @ 20:29:04
Postat av: Lunie

Lägg upp bilder på vad du pysslar och säljer :)

Svar: Det gör jag redan och det vet du ;3
Louise/Lomise

2014-02-20 @ 12:15:43
Postat av: Amanda

Tycker din blogg är helt undebar och du ska fortsätta med det du gör c:

Svar: Okay C:
Louise/Lomise

2014-02-25 @ 16:27:02
Postat av: Emma

Gör som du gör nu, men kanske en gång i veckan ska du vlogga :3

Svar: Vlogga ey? :P Ja det hade varit något! Kanske säger jag då! Har provat det innan men det gick inte så bra xs
Louise/Lomise

2014-02-25 @ 19:34:54

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0