Yo igen

Hej hej folk!
Jag börjar må bättre men känner att denna bloggpausen kändes bra så jag kommer inte skriva på ett litet tag till. I alla fall inte så värst långa inlägg så regelbundet (Kanske inte för att jag gjort det på länge men jag har alltid försökt eller velat!) Men jag ska vara borta ett tag till. 
 
Men om ni undrar vad jag har för mig kan ni följa mig på instagram @TheLomise <3

Postat av: Johanna stekpanna aw yeh

Yaay <3 I miss you :3 Skönt att du mår bättre!

2014-01-19 @ 21:51:04
URL: http://www.johannahelena.myshowroom.se
Postat av: ♥ Josefine - Jag har Aspergers Syndrom

Saknar ditt bloggande. Jag brukar kika in här ibland när jag inte har något annat för mig :)

Men ta en paus du! Det måste man få göra ibland. Jag brukar också vilja göra det, men det behöver inte betyda att man har slutat blogga. Man behöver bara en eller fler dagar off. Man har ju ett liv utanför också.

Hoppas du blir bättre snart :)
Kram!

2014-01-22 @ 21:31:54
URL: http://www.enifeso.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0